Életveszélyesen megsérült a sofőr, aki maga mögött csatolta be a biztonsági övet
A rendőrség szerint, ha szabályosan lett volna bekötve, most nem lenne életveszélyes sérülésekkel kórházban.
A rendőrség szerint, ha szabályosan lett volna bekötve, most nem lenne életveszélyes sérülésekkel kórházban.
Az autó előzés közben csúszott meg, így vágódott a villanyoszlopnak. A kocsiban ülők közül senki nem kötötte be magát.
A magyar rendőrség egy európai szintű akcióhoz csatlakozik ezzel.
A korát megelőző biztonsági fejlesztésekkel telepakolt Mercedes-Benz ESF 05 behúzta az ötödik ikszet.
Magyarországon pontosan 45 éve kötelező becsatolni indulás előtt a biztonsági övet.
A rendőrség előzetes vizsgálatai ezt mutatják.
A Volvo 1959-ben bevezetett találmánya a hárompontos biztonsági öv, amelyet a média, az emberek szkeptikusan, kételkedve, dühösen fogadtak anno.
A legfrissebb rendőrségi videós összeállítás legérdekesebb tanulsága, hogy még mindig mennyien közlekednek becsatolt biztonsági öv nélkül.
A közel 2,2 millió autót érintő felülvizsgálatot a biztonsági övek miatt rendelték el.
A családi vállalkozás újfajta módon hasznosítja újra az autóalkatrészeket, feszültség levezetésképp pedig autóroncsokat is lehet zúzni náluk.
A keddi tárgyaláson megvizsgálták azokat a felvételeket, amelyeket a férfi készített, mielőtt Mercedese összeütközött volna a Citroennel.
A súlyos sérülteknek a kétharmada nem volt bekötve.
Vasárnap hajnalban tartott a szombathelyi belváros felé egy KIA, ami Zanati úti aluljáró előtt letért az útról és villanyoszlopnak ütközött.
A Toyota Supra és a BMW Z4 igen közeli rokonságban áll egymással, ez a magyarázata az egyedi visszahívásnak.
Nem ritka ilyet látni autósoknál, csak, hogy ne csipogjon a figyelmeztető hang, ami pont azért csipog, hogy be kéne csatolni.
A kocsiban ülő utasa kirepült az autóból, amikor belezuhantak az árokba.
Bár az ittas vezetők száma sokat csökkent, a biztonsági övet továbbra sem tartják sokan fontosnak.
A rendőrök 2021. március 8-14. között a passzív biztonsági eszközök használatát ellenőrzik.
Aki soha nem küzdött mondjuk gyereküléssel a sötétben, mert nem találta a biztonsági öv csatját, nem feltétlen fogja értékelni a csehek szabadalmának jelentőségét.